SynWriteSynWrite یک ویرایشگر رایگان و یک ویرایشگر HTML + CSS + XSL ، و جایگزین دفترچه یادداشت برای سیستم عامل ویندوز است. نوشتن یک برنامه فرآیند بسیار پیچیده ای دارد اما SynWrite با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها و کدها را به همه کاربران داده است.
این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. مشخص نمودن syntax ها ، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز از قابلیتهای نرم افزار است .این برنامه همراه با یک ابزار جستجوی گسترده کاربر را قادر می سازد برای پیدا کردن نواحی خاصی از متن را به سهولت پیدا و تغییرات لازم را اعمال کند .
برخی قابلیتهای نرم افزار :
  • پشتیبانی از تقریبا تمامی سیستم های کد نویسی
  • نمایش ساختار درختی کد منبع
  • قابلیت خطایابی
  • قابلیت جستجو و جایگزینی
  • کلیدهای میبانبر قابل ویرایش و برنامه ریزی
  • و ...


ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 بهمن 1395برچسب:, توسط مردتنها |

ESET Smart Security کاملترین نسخه از نرم افزار های شرکت ESET است که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال است. همچنین این محصیول قابلیت مراقبت از کامپیوترهای اطراف را با استفاده از شبکه ی NetWork را دارد. امروزه اکثر کارهای ما انسان ها با استفاده از کامپیوتر و همچنینی اینترنت انجام میشود. اما تجربه استفاده از اینترنت همیشه خوشایند نیست چرا که همواره ویروس ها، هکرها، بد افزارها و … در کمین سیستم ما هستند و منتظر مشاهده یک غفلت از سوی ما هستند تا به طالاعات محرمانه ما دسترسی پیدا کنند. از این استفاده از یک نرم افزار قدرتمند و همچنین سبک و سریع جزو یکی از لازمه های اساسی کار با فضای مجازی و حتی استفاده از دستگاه های جانبی است.

سایر توضیحات: این نرم افزار امنیتی یک بسته کامل از ابزارهای مهم امنیتی و ضد ویروس را برای کاربران به همراه می آورد. اهمیت این ابزار زمانی مشخص میشود که کاربران به ندرت متوجه فعالیت و اسکن این نرم افزار میشوند و همیشه حس امینت را تجربه میکنند. استفاده از CPU و رم به حداقل رسیده است و کاربران همواره از نتایج اسکن کامپیوتر خود راضی هستند. همین مسئله باعث افزایش کاربران این نرم افزار شده است چرا که کاربران قدیمی همواره در حال صحبت درباره ی سرعت و دقت این نرم افزار هستند و همین مسئله یک نوع تبلیغ غیر مستقیم محسوب میشود.

*برای تبدیل یوزر و پسورد خود به این آدرس مراجعه کنید*

از ویژگی های اصلی این نرم افزار:

اسکن هوشمند: خطرات و ویروس ها همیشه از راه های معمول به سیستم شخص منتقل نمیشوند. این آنتی ویروس پروتکل های HTTPS و … را نیز اسکن میکند. همچنین پایش فایل های فشرده نیز از قابلیت های بسیار جالب و مفید این نرم افزار است. علاوه بر این موارد، این نرم افزار به عنوان اولین نرم افزار ها شروع به کار میکند و مجالی به ویروس ها برای نفس کشیدن نمیدهد.

ایمیل پاک: این نرم افزار پروتکلهای ایمیل نظیر POP3 و … را نیز نظاره گر است تا همواره از ویروس های قابل انتقال توسط ایمیل جلوگیری کند.

دستگاه های USB و قابل جداشدن: به محض اتصال یک دستگاه USB، این نرم افزار شروع به اسکن تمامی فایل های موجود میکند و علاوه برا فایل های اصلی، فایل autorun.ini را نیز اسکن میکند چرا که بعضی از ویروس ها از این طریق به سیستم کاربر منتقل میشوند.

خودمراقبتی: تمامی این امکانات زمانی موثر است که خود نرم افزار قابل تغییر و خراب شدن نباشد. از این رو نرم افزار ESET NOD32 Antivirusهمواره در حال خودمراقبتی است و به نرم افزارهای مخرب اجازه اسیب رسانی به خود را نمیدهد.



ادامه مطلب...

این واقعیت که با گسترش پیچیدگی های وب، موفقیت یک سایت یا وبلاگ نیز در آن به همان مقدار پیچیده شده است، امری است که نمی توان آن را انکار کرد، مجموعه عواملی که آن را این روزها (seo (Search Engine Optimization می نامند، خواسته یا ناخواسته در جلب مخاطبان و در نتیجه موفقیت بیشتر سهم عمده ای دارند، یکی از مهم ترین این فاکتورها پیج رنک (PageRank) نام دارد که عموما آن را به پیج رنک گوگل می شناسند، در صورتی که لااقل بر روی کاغذ این دو از هم متمایزند هرچند در عمل فرق چندانی ندارند؛ یادداشت پیش رو نگاهی خواهد داشت به این موضوع و اهمیت آن در پیشرفت و موفقیت یک سایت یا وبلاگ.

 


ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 دی 1394برچسب:, توسط مردتنها |

 

23 ترفند مفید برای افزایش سرعت اینترنت

 


 
قصد داریم تا 23 ترفند مفید برای افزایش سرعت اینترنت را برای شما بازگو کنیم. ممکن است شما به اطلاعاتی احتیاج پیدا کنید و زمان کمی برای جستجوی آن داشته باشید. در این زمان است که این ترفند ها به کمک شما می ایند و در کمترین زمان شما را به هدفتان میرسانند.

براى خواندن به ادامه مطلب برويد
 

 




ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, توسط مردتنها |

 

ویندوز شما بعد از مدتی استفاده کند شده و از همه بدتر مدت زیادی طول می کشد تا بعد از روشن کردن بالا بیاید. شما هم حوصله ندارید هر بار چند دقیقه صبر کنید تا ویندوز آماده کار بشود. ‏

در این ترفند و آموزش در سایت مهدی آنلاین ده روش گفته شده که با اجرای آنها می توانید سرعت بوت ویندوز را بیشتر کنید. دقت کنید برای استفاده از بعضی از این روش ها لازم است یک کاربر حد متوسط یا بالاتر ویندوز باشید و آنها را با احتیاط و مسوولیت خودتان انجام می دهید. اگر می خواهید سریع تر ویندوزتان را آماده به کار داشته باشید به نکات زیر توجه داشته باشید.



ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد